09-08-2012, 12:30 AM
Ево да поставимо ствари овако да на свакој утакмици буде препуна Маркана(50.000 људи) 17 утакмица у домаћем првенству у току сезоне са просечном картом од 5 еура зарадили би 4,25 милиона еура од продаје карата,да додамо ту и Куп рецимо 3 утакмице то је 750.000 хиљада еура укупно заједно 5 милиона еура и 3 европске утакмице са препуним стадионом са просечном ценом карте од 10 еура то је још 1,5 милиона.Да саберемо ТВ права,награде Уефе и продају сувенира да буде 2 милиона еура,то је укупно 8,5 милиона еура.Да од Газпрома добијемо 5 милиона сваку сезону и осталих спонзора још 3 милиона то је нека цифра од 15-16 милиона еура колико нам треба за голо преживаљавање,да не помињем враћање дугова.
Ситуација није уопште наивна,поготово у данашње време кризе где нико неће да поклони ни еуро.
Неко је написао да Газпром има велики интерес да улаже у Звезду.Има,али Звезда има много већу корист од Газпрома него што он има од Звезде.Један пример улагање Газпрома у Шалке.Шалке игра у Немачкој,Немачка је тржиште са 85 милиона људи,а ако још додамо колики број људи посматра мечеве Бундес лиге у Европи цифра је далеко примамљивија.Исплати се дати 50 милиона еура,само за утакмице домаће лиге,а поготово за Европу.Србија је 10 пута мања од Немачке,има неуопредиво слабију лигу,Звезда пркатично не игра никакву улогу у Европи и када се проприционално погледа,само тражиште,а да не причамо о лиги,Газпром нама даје 3 милиона,а Шалкеу рецимо 15.Значи они пропрционално дају много више него Немцима,јел је спонзорство Шалкеа 10 пута исплативије сигурно.Такође и то што је Газпром монополиста још мање их мотивишу да улажеш,јел ти као монополиста немаш потребу да улажеш у маркетинг,просто из разлога јел сви морају да купе робу од тебе.Рецимо у Немачкој је ситуација другачија,ту постоји неколико играча и Газпром је приморан да се бори за њихово тржиште путем маркетинга.
Ситуација није уопште наивна,поготово у данашње време кризе где нико неће да поклони ни еуро.
Неко је написао да Газпром има велики интерес да улаже у Звезду.Има,али Звезда има много већу корист од Газпрома него што он има од Звезде.Један пример улагање Газпрома у Шалке.Шалке игра у Немачкој,Немачка је тржиште са 85 милиона људи,а ако још додамо колики број људи посматра мечеве Бундес лиге у Европи цифра је далеко примамљивија.Исплати се дати 50 милиона еура,само за утакмице домаће лиге,а поготово за Европу.Србија је 10 пута мања од Немачке,има неуопредиво слабију лигу,Звезда пркатично не игра никакву улогу у Европи и када се проприционално погледа,само тражиште,а да не причамо о лиги,Газпром нама даје 3 милиона,а Шалкеу рецимо 15.Значи они пропрционално дају много више него Немцима,јел је спонзорство Шалкеа 10 пута исплативије сигурно.Такође и то што је Газпром монополиста још мање их мотивишу да улажеш,јел ти као монополиста немаш потребу да улажеш у маркетинг,просто из разлога јел сви морају да купе робу од тебе.Рецимо у Немачкој је ситуација другачија,ту постоји неколико играча и Газпром је приморан да се бори за њихово тржиште путем маркетинга.