Hi everyone,

Welcome to the Forum of Delije in foreign languages. I've just found out that I am one of the moderators, so let me introduce you this place in few words:
- You are more than welcome to exchange stories and photos of the sort of happenings that we like to hear about (fixtures, fight stories, song lyrics - no ABBA please -, photos, beers and other type of beverages)
- If you want to know about the History of Red Star Belgrade, do not hesitate to ask, no matter how stupid or simplistic you think it might sound, I or anyone else will try to answer you.

- No Politics! No War stories and other shit!

That's about it, not too many rules - just some common sense. Thanks!

Salut tout le monde,
Bienvenues sur le forum de Delije, dedies a ceux qui ne parlent pas le Serbe.. Je viens seulement de decouvrir que je suis un des moderateurs et j'en profite de vous donner quelques conseils d'utilisation:
_-vous etes bienvenues de partager lavec les autres vos histoires sur les sujets que nous aimons bien (bagarres, matches, photos, les chansons de differents equipes de supporters et les paroles - pas d' ABBA ou Georges Moustaki SVP -, histories d'alcooliques, echanger les caisses de biere ou autre boissons fortement alcoolises)

- Si vous voulez en savoir plus sur l'histoire de \l'Etoile Rouge de Belgrade, n'hesitez pas a poser la question, peu importe si elle vous parrait simple ou idiote comme question.

- Pas de politique ou histoires de guerre recente dans ces coins ici.

Voila, c'est a peu pres tout. Pas beaucoup de regles, juste un peu de sense commun!

Merci...

dragance