Ево шта пише Глас Јавности:
QuoteNišta od Julijana

Ni Julijano ni Mensah, već neko treći. Kako je saopštio sportski menadžer Zvezde Stevan Stojanović, otpala je mogućnost dovođenja bivšeg italijanskog reprezentativca, kao i aktuelnog fudbalera Gane, ali se pojavio neki novi kandidat.
Значи неко бих требао да дође...

Zna se  namigivanje

Marko Julijano ipak neće pojačati redove Crvene zvezde, pošto su se eventualnom potpisivanju ugovora isprečile pravne začkoljice.

Naime, detaljnom proverom papira ustanovljeno je da Julijano još uvek ima važeći ugovor sa Juventusom, a pošto bi u tom slučaju "u igri" moralo da bude i obeštećenje, "crveno-beli" su odustali od ovog angažmana.

Sa druge strane, interesovanje postoji za dovođenje drugog Italijana, Nikole Amoruza (31). Bivši prvotimac Juventusa i Peruđe prošlu sezonu proveo je u Mesini, a za ovu sezonu još uvek nije pronašao klub.

Uzeto iz pravila uefe:

"15.10 The players lists have to be submitted through the national assoctiation to UEFA by the following fixed deadlines:

a) 6 July 2005 (24.00 hours CET): for all matches in the first qualifying round;
b) 29 July 2005 (24.00 hours CET): for all matches in the second qualifying round;
c) 1 September 2005 (24.00 hours CET): for all matches from the first round.

15.12  For all matches from the start of the round of 32, a club may register a maximum of three new players for the remaining matches in the current competition, provided such players are eligible to play for the club on that date.  Such registration must be completed by 1 February 2006 at the latest.

15.13 One player from the above quota of three who has played for another competing club in the current season may exceptionally be registered by 1 February 2006, provided that his new club is taking part in UEFA club competition other than the one in which his former club is participating or has participated in the current season"
IXI, KUPI I TI NAMA PENAL!

У духу завршетка пријављивања играча за куп уефа, завршавамо и ми овде са дискусијом.